Registrace do katalogů

Registrace do katalogů

Tento způsob linkbuildingu byl v minulosti považován za jeden z nejúčinnějších. Přestože jeho význam razantně poklesl, stále se vyplatí. Registrace do kvalitních katalogů má smysl.

Bohužel se z registrací do katalogů stal byznys jako každý jiný, a „registrátoři“, ve snaze maximalizovat zisk, vytvořili tisíce vlastních katalogů, jenž pro běžného návštěvníka nemají žádný význam. A stejně tak je berou i vyhledávače. Klientům pak podsouvají zápis do X stovek katalogů s tím, že „čím více, tím lépe“.

Opak je pravdou. Registrace do umělých katalogů je nejen zbytečná, ale může být i škodlivá. Když se například zcela nový web na začátku svého „života“ zaregistruje do nekvalitních katalogů, vyhledávače to mohou brát jako SPAM a web penalizovat zhoršením pozic nebo i úplným vymazáním ze SERPu.

Jaké katalogy jsou tedy důležité? Jedná se například o odkazy.seznam, Google Places nebo celosvětový projekt Dmoz.org.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>