Ve vyhledávačích narůstá podíl lokálního hledání

Společnost stojící z reklamní sítí Chitika, před pár dny zveřejnila zajímavá data o vzrůstajícím podílu vyhledávání lokálních dotazů. Data pochází z období 21. září 2012 až 27. září 2012. Zároveň porovnávala výsledky proti své rozsáhlé databázi klíčových slov, aby bylo jisté, že se opravdu jedná o dotazy směřující na lokální vyhledávání (“poblíž mě”, “v Bostonu”, “nedaleko” atd.)

Pokračování na 404m.com »

Share
This entry was posted in Články jinde. Bookmark the permalink.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>